tisdag 12 augusti 2008

Ola i Bolivia - nu utan bilaga :-(

Som ni kanske har märkt så har bloggens bilaga "Sofie i Bolivia" lagts ned. Denna utmärkta och populära kulturbilaga har nu gått samma väg som så många andra kvalitetsprodukter och dött Klick!-döden.

Tydligen tyckte Schibstedt och Bonniers att bilderna på mig framför olika inkaruiner konkurrerade alltför mycket med Matthew McConaugheys bringa. If you cant beat them buy them, måste de ha resonerat och köpte hem bilagans redaktör till kvarteren kring Stureplan.

Så nu har min alldeles egna Eric Fichtelius eller Peder Svart, min egen levnadskrönikör, åkt hem.

Men misströsta inte. Med de frigjorda resurserna kommer vi trappa upp bevakningen av boliviansk inrikespolitik och olympisk medaljstatistik!

***
Den uppmärksamme läsaren har säkert märkt att min profilbild bytts ut. Den ännu mer uppmärksamme läsaren bör dessutom noterat att den förra bilden var tagen framför Sao Paolos skyline och att den nuvarande i logikens namn är från en gata i centrala La Paz.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag saknar bilagan, fast nu har jag ju henne mer in person. Tycker att du borde utveckla din blogg i bilagans riktning snarare än all denna medaljstatistik...

Anonym sa...

Det här är public service, Sofia, PUBLIC SERVICE.