fredag 3 april 2009

Mobiltapp och Allsvenskt tips

Jag tappade min mobil i en taxi i Potosí förra helgen i vilket nu allmänt betraktas som "världens högsta mobilsumpning". Så nu nås jag bara via mail.

***
.
Och när vi ändå är inne på listor här på bloggen. Här kommer slutställningen i årets Allsvenska, 8 månader i förväg!
1. AIK
2. IFK Göteborg
3. Elfsborg
4. Helsingborg
5. Kalmar FF
6. Halmstad
7. Malmö FF
8. Örebro
9. Djurgarden
10. Örgryte
11. GAIS
12. Trelleborg
13. Hammarby
14. Gefle
15. BP
16. Häcken

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att du aldrig kan hålla reda på dina prylar. Har taxichauffören letat överallt? i taket t.ex. När man gör världens högsta mobilsumpning är inte gravitationen längre att lita på.

Pappa

ola sa...

jag ringde och de hade hittat den. Jag föreslog att de skulle skicka den mottagaren betalar ¨med en busslinje. Jag uppskattar sannolikheten till 15% att de gör det.