tisdag 30 september 2008

Boliviagnagare

Jag följde derbyt DIF-AIK via webradion i förra onsdagen och ju längre matchen led desto skönare kändes det att vara på andra sidan jordklotet. 1-0 till Djurgården och matchen var i princip slut, och jag gick iväg för att göra något annat. När jag kom tillbaka sammanfattade kommentatorerna matchresultatet som rättvist.

Jag stängde av radion och först ett tiotal minuter senare såg jag på aftonbladet. se att det faktiskt blivit 1-1 av AIK:s supersub CH Jagne. Det var väl för jäkla väl. Men en klen tröst en mediokrísimo säsong som denna.

Och sen dessutom 1-1 mot Gefle i helgen. Nej jag tror jag går tillbaka till 80-talet och satsar på hockeyn. Läge för Elitserien 09!

Men, men jag lovade ju att scouta spelare och jag har hittat tre videojuggar åt Norling och Nebo. Två försvarare och en målvakt:

Inga kommentarer: